Miesiąc świadomości raka piersi z Mango

Mango i Fundacja Fero ponownie łączą siły w walce z rakiem piersi. Marka wprowadziła do sprzedaży charytatywną kolekcję koszulek, bluz i innych produktów z okazji obchodów Międzynarodowego Dnia Walki z Rakiem Piersi, który przypada na 15 października. Firma chcąc wnieść swój wkład w walkę z tą chorobą, po raz kolejny podjęła współpracę z Fundacją Fero, wspierającą badania translacyjne nad nowotworami piersi. Kolekcja już jest dostępna w sklepie online i obejmuje koszulki (69,90 zł), bluzę (119,90 zł) oraz kosmetyczkę z linii damskiej (35,90 zł), które można również znaleźć w wielu wybranych sklepach Mango na całym świecie. Produkty z kolekcji są opatrzone symboliczną różową wstążeczką oraz zawierają przesłania na temat siły oraz nadziei.

Całość dochodów ze sprzedaży zostanie przekazana Fundacji Fero. W 2018 roku dzięki sprzedaży kolekcji charytatywnej, marce udało się zebrać kwotę 320 tysięcy euro, która została w całości przekazana na program zaawansowanej diagnostyki personalizowanej raka piersi. Celem tego programu jest wykrywanie zmian molekularnych, które odgrywają kluczową rolę w rozwoju guza i mogą być leczone za pomocą terapii celowanych. Ponadto, klub lojalnościowy Mango likes you przyzna swoim członkom podwójną liczbę punktów za zakup produktów z tej kolekcji. W ramach programu można wymieniać zebrane „Likes” na mikrodonacje na rzecz różnych organizacji pozarządowych. W czerwcu tego roku Mango po raz pierwszy wypuściło również męską kolekcję charytatywną z okazji Dnia Walki z Rakiem Prostaty – również we współpracy z Fundacją Fero.

źródło Mango
1

„Pan T.” najlepszym polskim filmem na Festiwalu Camerimage

Polska oczami Pałacu Kultury – debata w Teatrze Żydowskim