Dwa oblicza kobiecości w nowej kampanii Apart lato 2019

Aby biżuteria odkryła pełnię swojego piękna i różnorodności, niezbędne są dwa elementy – kobieta, która ją założy oraz zachwycająca sceneria. Marka Apart w najnowszej kampanii na lato 2019 prezentuje dwa oblicza kobiety, a uosabiają je Kasia Sokołowska oraz Kasia Szklarczyk na tle najbardziej malowniczych zakątków wyspy Lanzarote.

Ambasadorka Apart Kasia Sokołowska wciela się przed obiektywem w rolę kobiety dojrzałej, świadomej, eleganckiej i zmysłowej. Ona nie boi się zmian; jest jak kameleon i w zależności od nastroju, stylizacją oraz biżuterią manifestuje emocje, jakie w danym momencie jej towarzyszą. Raz jest więc klasycznie szykowną damą, przełamującą stereotypy odważnymi dodatkami biżuteryjnymi; innym razem zaskakuje bezpretensjonalnym casualowym lookiem, który podkreśla bransoletkami z diamentami i barwnymi kamieniami w stylu boho, aby potem uwodzić blaskiem i intensywnością form w duchu glamour.

Kasia Szklarczyk – zwyciężczyni ostatniej edycji Top Model, reprezentuje typ energicznej, radosnej młodej dziewczyny, która nie ulega ograniczeniom i cieszy się chwilą. Ten wizerunek doskonale podkreślają zarówno naturalne dziewczęce fryzury, świetnie korespondujące z młodzieńczą ekspresją; delikatny makijaż, prawdziwie wakacyjne stylizacje i biżuteria. W tej odsłonie kobiecości są to przede wszystkim bardzo delikatne złote wzory ozdobione kompozycjami filigranowych, swobodnie opadających detali lub transparentne motywy kółek. To biżuteria, która ma subtelnie współgrać ze świeżością urody, witalnością i spontanicznością, aby po prostu je wydobywać.

Czwartą bohaterką kampanii – obok dwóch pięknych gwiazd oraz biżuterii – jest tajemnicza wyspa Lanzarote, należąca do archipelagu Wysp Kanaryjskich. Otoczona Oceanem Atlantyckim, choć terytorialnie należąca do Hiszpanii, emanuje specyficznym kolorytem, związanym z bliskim sąsiedztwem kontynentu afrykańskiego. Ze swoją egzotyczną, niezwykłą urodą, klimatem i zniewalającymi pejzażami, stanowi idealną oprawę dla sesji zdjęciowej. Wysmakowane kadry, tworzące spójną całość letniej kampanii Apart to oczywiście zasługa Marcina Tyszki. W trakcie prac nad sesją, równocześnie powstawały dwa klipy video wyreżyserowane przez fotografa, w których wystąpiły gwiazdy najnowszej kampanii Apart, a efekt finalny wkrótce będą mogli zobaczyć widzowie.

To kampania dedykowana kobietom, które niezależnie od wieku śmiało żonglują swoim wizerunkiem, potrafią się nim bawić i eksponować te aspekty swojej osobowości, które w danej chwili dominują. Zachęca kobiety do poddania się obezwładniającej aurze lata, zabawy stylem, a istotnym elementem tej zabawy jest biżuteria Apart, którą mogą wyrazić siebie. Bez ograniczeń.

źródło materiały prasowe

1