Daniel Wellington Iconic Link

„Trwało to trzy lata, ale ten zegarek był w mojej głowie już od pierwszego dnia” przyznaje Filip Tysander, założyciel marki. Na kolekcję Iconic Link czekaliśmy długo, ale było warto. To klasyczny design, staranny kunszt wykonania i ponadczasowość. Nowości marki kontynuują wyznaczony przez Filipa Tysandera kierunek – oferowanie klientom eleganckich i wyrazistych zegarków, które chce się nosić do wszystkiego. Modele Iconic Link mają metalową bransoletę z trzyczęściowymi ogniwami,  minimalistyczne tarcze – czarne i białe, nowoczesne indeksy. Zegarki wykonane są z polerowanej stali nierdzewnej z wykończeniem srebrnym lub z różowego złota (unikalny różowo-złoty odcień to efekt zmieszania miedzi z 23-karatową sztabką złota). Modele można kupić w trzech wariantach: 28mm, 32mm i 36mm.

Wszystko zaczęło się na początku 2017 roku, gdy marka postawiła sobie za cel zaprojektowanie swojego klasycznego zegarka od nowa. Redesign miał sprawić, że bransoleta będzie bardziej biżuteryjna, a przejście między nią a kopertą zegarka – gładsze i to bez dużej ingerencji w obecny model Classic. To był powód, dla którego powstała bransoleta z trzech ogniw i ze zintegrowanym końcem, która okazała się równie piękna, co i praktyczna. Później zaprojektowano bardziej kształtną tarczę z duża przejrzystością i połyskiem. Kolejne unowocześnienia i dopracowywanie zegarka sprawiły, że misja dodania metalowej, pięknej bransoletki do kolekcji Classic skończyła się fiaskiem, ale powstało coś naprawdę wyjątkowego i niespodziewanego – kolekcja Iconic Link.

Dla takiej kolekcji potrzeba było szczególnych twarzy. Marka najpierw pomyślała o Hailey Bieber – amerykańskiej modelce i ikonie mody, która inspiruje młode pokolenia. Chwilę później dołączyli do niej bijący rekordy amerykański futbolista Cleveland Browns, czyli Odell Beckham Jr., a także chiński muzyk, tancerz i aktor w jednym – Lay Zhang (to pierwszy chińskim artysta solowy w historii, który wszedł do iTunes Top 60 i jest uznawany za głos swojego pokolenia). Później przyszedł czas na Sung Kyoung Lee, modelkę, aktorkę i gwiazdę social mediów z Korei Południowej. Z Indii dołączyli z kolei Ayushmann Khurrana i Radhika Apte – gwiazdy nowej generacji Bollywood. Listę zamyka Paulo Dybala, argentyński piłkarz, grający we włoskim klubie Juventus i reprezentacji Argentyny. Wszyscy swoją charyzmą oraz pewnością siebie, poruszają i inspirują tłumy, więc świetnie wpasowywali się w klimat nowych zegarków Daniel Wellington Bohaterów kampanii sfotografował słynny Lachlan Bailey, który wcześniej pracował m.in. dla Calvin Klein Jeans, Polo Ralph Lauren, Emporio Armani i H&M. Z fotografem podczas projektu współpracowali reżyser Crille Forsberg i szwedzki producent muzyczny Ooyy. Kampanię produkowano na czterech kontynentach, podróżując m.in. do Los Angeles, Pekinem i Buenos Aires.

źródło materiały prasowe

1

Reżyser głośnego „Ikara” napisał powieść o genialnym jazzmanie

Bartosz Kruhlik: Robiąc filmy, czerpię z życia garściami