Agnieszka Grochowska ambasadorką Dall’Acqua

Romantyczna, wrażliwa na piękno, elegancka – osobowość Agnieszki Grochowskiej doskonale współgra z charakterem marki, która podbija serca klientek w kolejnych krajach Europy. Biżuteria Dall’Acqua projektowana jest w Polsce z myślą o kobietach świadomych siebie, otwartych na świat, ceniących naturalne piękno. Taka właśnie jest Agnieszka Grochowska, która od lat udowadnia, że nawet międzynarodową karierę można budować podążając własną drogą. Niewątpliwie bezkompromisowy też jest jej styl, który odzwierciedla najnowsza kolekcja biżuterii Dall’Acqua.

Klasyczna, a jednocześnie nowoczesna, ujmująco subtelna, wykonana ze złota, srebra i kamieni szlachetnych, podkreśla niepowtarzalny styl i urodę każdej kobiety – taka jest linia produktów reklamowanych przez Agnieszkę Grochowską. Autorką zdjęć do kampanii jest Magda Łuniewska, która doskonale potrafi wydobyć naturalne piękno bohaterek swoich sesji. Na jej zdjęciach możemy podziwiać Agnieszkę Grochowską w rozpuszczonych włosach opadających na ramiona i w dyskretnym makijażu. Dzięki prostocie kadrów tym mocniej lśni biżuteria Dall’Acqua. Bliska skóry, nieoczywista, magiczna.

Agnieszka Grochowska nosi bransoletki, kolczyki, naszyjniki i pierścionki Dall’Acqua, ucieleśniając ideę marki. – Tworzę dla osób, które chcą podkreślić swój indywidualny styl. A przy tym cenią piękno i jakość – mówi Anna Wilk, założycielka Dall’Acqua. Dwudziestoletnie doświadczenie w branży i pasję do piękna postanowiła przekuć w tworzenie autorskich kolekcji, które od wielu lat zachwycają Polki, a także wymagające klientki we Francji i w Belgii. Projekty biżuterii powstają w Polsce, ale precyzja wykonania, najwyższa jakość i lekkość inspirowane włoskim stylem zobowiązują do produkcji w manufakturach Półwyspu Apenińskiego. Każdy egzemplarz wykonywany jest z pieczołowitością i dbałością o detal.

źródło materiały prasowe

1

„Pan T.” najlepszym polskim filmem na Festiwalu Camerimage

Polska oczami Pałacu Kultury – debata w Teatrze Żydowskim