Najseksowniejsza bielizna już w Polsce

Bieliznę Victoria’s Secret uwielbiają miliony kobiet na całym świecie. Kupują ją nastolatki, karierowiczki, studentki, panie domu, bizneswoman, matki, córki i nierzadko babcie. Pierwotnie jednak nie była to marka skierowana dla kobiet. Wszystko zaczęło się, gdy w 1977 roku Roy Raymond chciał kupić swojej żonie seksowną bieliznę. Ponadto nie chciał czuć się przy tym jak intruz. Niestety nie dość, że w domach towarowych znalazł tylko brzydkie, długie koszule nocne w kwiatowe wzory, to sprzedawczynie patrzyły na niego jak na dewianta. Kiedy zdał sobie sprawę, że inni mężczyźni czują się w ten sam sposób postanowił otworzyć firmę, która ułatwi im tego rodzaju zakupy i będzie to ekscytujący i komfortowy, a nie stresogenny proces. Naomi Barr z magazynu Slote tak o tym pisała: „Raymond wyobraził sobie wiktoriański buduar, pełen ciemnego drewna, orientalnych dywaników i jedwabnych draperii. Wybrał nazwę „Victoria”, aby wywołać autentyczność i szacunek związany z epoką wiktoriańską. Wyrafinowane, pozornie zewnętrzne tajemnice Victorii pozostały jednak ukryte. Rok 1977, 80 000 dolarów pochodzących z oszczędności oraz pożyczek od rodziny pozwoliły Raymondowi i jego żonie na dzierżawę miejsca w małym centrum handlowym w Palo Alto w Kalifornii. I tak zrodziła się Victoria’s Secret.” Marka początkowo borykała się z problemami, odnieść można było wrażenie, że sprzedaje dla mężczyzn, a nie dla kobiet. Katalog z 1979 roku pełen był kobiet przybierających prowokujące, dwuznaczne pozy. Leslie Wexner, założyciel i prezes L Brands wspomina sklep jako mały, wiktoriański burdel z czerwonymi, tkanymi aksamitem sofkami. Ale wbrew pozorom nie było tam erotycznej bielizny. To była seksowna bielizna, jakiej nigdy wcześniej nie widział w Stanach. Wexner wykupił będącą na skraju bankructwa markę i skierował ją na nowe, dobre tory. Przełomowym okazało się podarowanie kobietom możliwości masowego zakupu seksownej bielizny w sprzedaży detalicznej. Wexner doskonale dostrzegł braki na rynku w tej przestrzeni. Z pustej, niewidocznej zrobił ją seksowną. To był jego geniusz. Sam Raymond, założyciel marki, zmarł po tragicznym skoku z mostu Golden Gate.

Victoria’s Secret to dzisiaj ponad 1100 sklepów na całym świecie. To wiodąca marka bieliźniana, która zdominowała rynek w swojej branży. To nowoczesne kolekcje inspirowane najnowszymi trendami, prestiżowe kosmetyki, uwodzicielskie zapachy, supermodelki oraz pokazy mody, uważane za jedne z najpotężniejszych i najpiękniejszych show w świecie mody.

Już dzisiaj olśniewający asortyment wśród kameralnych wnętrz można kupić w warszawskim sklepie Victoria’s Secret w CH Arkadia. Znajdziesz tam seksowną bieliznę Very Sexy™, Dream Angels™, Bombshell™, Body by Victoria™, akcesoria, kosmetyki i kolekcję sportową Victoria’s Sport. Pozwól sobie na luksus i odwiedź jeden z najbardziej ekscytujących salonów na świecie. Bądź piękna. Bądź sobą. Zachwycaj.

\

Tekst Ola Grądzka
Zdjęcia materiały prasowe/galeria własna

 

 

1