Mission Swim Ewy Chodakowskiej

Mission Swim to marka kostiumów kąpielowych stworzona przez Ewę Chodakowską- najpopularniejszą w Polsce trenerkę fitness oraz butik APAPAT- wyjątkowe miejsce oferujące selekcję bielizny i strojów kąpielowych od najlepszych światowych marek.

– Skąd pomysł na MISSION SWIM? Od lat, wiele czasu zawodowo i prywatnie spędzam w bikini. Dostawałam wiele propozycji współpracy od rozmaitych marek. Ale nie chciałam wiązać się z jedną z nich, być tylko częścią kampanii reklamowej. Pragnęłam współtworzyć coś, w co głęboko wierzę, coś, co ma swoją misję, do której uda się przekonać kobiety, które spotykam na co dzień – fantastyczne, mądre, zaangażowane i ambitne. Takiego też mam partnera w tym projekcie – Apapat, miejsce, które łączy modę i najwyższą jakość z ciężką pracą, zaangażowaniem i miłością do detali –
Ewa Chodakowska

Za nazwą marki kryje się również chęć pomagania tym, którzy tej pomocy najbardziej potrzebują. Dziesięć złotych ze sprzedaży każdego stroju stale przekazywane będzie na cele charytatywne. Właścicielki zakładają iż 50 000 złotych ze sprzedaży kostiumów z kolekcji Lato 2018 trafi do prowadzonego przez Centrum Praw Kobiet Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia, gdzie krzywdzone kobiety mogą znaleźć bezpieczne schronienie.

Marka Mission Swim powstała dla kobiet śledzących trendy, podróżujących, aktywnych, zainteresowanych zdrowym trybem życia, mających swój wyjątkowy styl i szukających równowagi pomiędzy jakością a ceną. Kostiumy zaprojektowano tak, by każda kobieta odnalazła się i świetnie poczuła na każdej plaży świata – od luksusowej i festiwalowej w Cannes, poprzez klubowe klimaty na Ibizie, po lazurowe wybrzeże Karaibów i wydmy w Kołobrzegu.

Pierwsza kolekcja marki została zaprojektowana, by podkreślić indywidualny styl oraz atuty kobiecej sylwetki. Mission Swim to luksusowe materiały w oryginalnym designie. Marka przeznaczona jest dla tych, które nie boją się akcentować swojej siły i kobiecości. Oferuje kostiumy, które mają stać się elementem tej sfery życia, w której dominują komfort, pewność siebie i relaks.

Zespół projektantek MISSION SWIM ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu modnych i luksusowych kostiumów kąpielowych. Designerki mieszkają na co dzień w Los Angeles, Paryżu, Londynie i Mediolanie, dzięki czemu „Design Team” tworzy kostiumy o unikalnym połączeniu kultur i estetyk. Kostiumy produkowane są na terenie Unii Europejskiej – we Włoszech, w Portugalii i w Polsce. Kolekcja na lato 2018 składa się z dwóch części. Premiera pierwszej – minimalistycznej, eleganckiej ze sportową nutą – miała miejsce 7 czerwca (w sprzedaży dostępna będzie od 21 czerwca). Druga – „young, cool and fun” pojawi się w lipcu.  Każdy model MISSION SWIM dostępny jest w limitowanej ilości i w sprzedaży dostępny będzie tylko przez kilka tygodni. Marka jest dostępna w sklepie internetowym missionswim.com oraz w butiku Apapat w Warszawie.

źródło missionswim.com

1